نمایشگاه CES 2013: تبلت Razer Edge ساخته شده برای بازی
NET-IT نت آی تی
اخبار فناوری نت بوک سخت افزار تبلت موبایل بازی

نمایشگاه CES 2013: تبلت Razer Edge ساخته شده برای بازی


 

بهتر است نامش را تبلت بگذاریم، یا شاید یک PC تمام عیار! و یا حتی فراتر از این ها یک کنسول بازی عالی و حرفه ای. به بیان ساده تر این تبلت نتیجه ادغام یک کامپیوتر تمام عیار در ویندوز ۸ مایکروسافت، جهت ایجاد محصولی بی نظیر برای بازی است. اگر ادعا کنیم که تبلت Razer Edge ابداعی تازه است، حرف درستی نزده‌ایم زیرا که Razer Edge سال پیش در نمایشگاه CES 2012 تحت نام Project Fiona معرفی شده بود و بر اساس نظر مردم، به عنوان برترین محصول معرفی شده در نمایشگاه پارسال برگزیده شد.

 

تبلت Razer Edge در دو مدل معمولی و Pro عرضه می شود که یکی از پردازنده Intel Core i5 و گرافیک nVidia Geforce GT640M LE به همراه ۴ گیگابایت رم DDR3 برخوردار است و دیگری از Intel Core i7 به همراه ۸ گیگابایت رم DDR3 استفاده می کند.

این تبلت پورت USB 3.0 نیز دارد و حافظه داخلی آن نیز انتخابی از ۶۴، ۱۲۸و ۲۵۶ گیگابایت SSD است؛ به واقع با این مشخصات می توانید از بازی های فوق العاده ویندوز روی تبلت لذت ببرید.

تبلت Razer Edge با قیمت ۹۹۹ دلار برای مدلی با پردازشگر Core i5 و ۱۲۹۹ دلار برای پردازشگر Core i7 به فروش می رسد. البته یادتان باشد که وسایل جانبی مختلفی برای این تبلت قدرتمند در نظر گرفته شده که شامل داک صفحه‌کلید برای انجام بازی‌هایی با ماوس و صفحه‌کلید می‌شود.

یکی دیگر از وسایل جانبی جالب داک کنترلری است که در پروژه‌ی فیونا دیده بودیم و هزینه‌ی آن ۲۴۹ دلار است. هم چنین دستگاه از یک باتری با قدرت ۴۰wh بهره می برد که خوشبختانه با کمک باتری بیرونی که هم به کیبورد و دسته بازی قابل نصب است، می تواند افزایش یابد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:تبلت , کنسول دستی , بازی ,,
ارسال توسط سعید مهدوی